Menu

КОРИСНИ ИНФОРМАЦИИ

 


Најдобар пат кон здрав живот

Откако фармацевтот Питер Молер ја основал компанијата Möller's во 1854 година, нивната цел е да им обезбеди на норвешките потрошувачи здрави, природни производи со точни информации за здравствените придобивки. Маслото од црн дроб на бакалар содржи важни хранливи состојки како Омега-3 масни киселини и витамини, кои помагаат да се одржи добро здравје. Омега-3 масните киселини се од суштинско значење за правилното функционирање на организмот во текот на животот. Нивното корисно влијание врз срцето, мозокот и видот е докажано.

Норвешкото Möller's масло од црн дроб на бакалар се добива од свежиот црн дроб на арктичкиот бакалат познат како Скреи(норв.), уловена во согласност со правилата за одржлив риболов, на брегот на архипелагот Лофотен и Вестерален. Тука, пред повеќе од 160 години Питер Молер првпат го добил своето масло од црн дроб на бакалар. Целта на нашата компанија е да создадеме производи со највисок квалитет. За да ги произведеме, ние ги користиме само најквалитетните состојки, додека ригорозните контроли за квалитет ја обезбедуваат безбедноста, која потрошувачите ја заслужуваат. Во нашата компанија ние секогаш ги користиме најновите методи, додека експертите од областа на фармацијата и нутриционата физиологија се одговорни за развојот на понудените производи. Кога станува збор за квалитетот ние никогаш не одбираме пократок пат. Ние постојано се трудиме да ги обезбедиме нашите потрошувачи со најдобрите производи кои се корисни за нивното здравје

Möller's - За целото тело. За целиот живот.

 


Омега-3 масните киселини помагаат да се одржи добро здравје

Омега-3 масните киселини имаат многу предности: го поддржуваат правилниот развој на организмот и помагаат да се одржи добро здравје.
Норвешките здравствени институции препорачуваат давање на витамин Д во облик на масло од црн дроб на бакалар кај децата, почнувајќи од 4-та недела од раѓањето. Исто така, е познат фактот дека конзумирањето на ДХА Омега-3 масната киселина од страна на мајката за време на бременоста, придонесува за развој на ретината кај новороденчињата. Овој процес е од клучно значење за тоа колку јасно детето ја доживува околината. Истражувањата покажаа дека постои поврзаност помеѓу конзумирањето на ДХА масните киселини од мајката и развојот на мозокот и видот на детето *. Во текот на детството витаминот Д е од суштинско значење за правилен развој на детскиот скелетен систем, па кој метод би можел да биде поедноставен отколку да му дадете на детето една мала лажичка дневно од маслото од црн дроб на бакалар, со цел да му помогнете во овој брз и константен развој?
Поголемите деца и возрасни, исто така, имаат потреба од ДХА и ЕПА масни киселини, кој им помага во правилното функционирање на мозокот и срцето. ДХА масната киселина, исто така, придонесува за одржување на здрав вид кај возрасните и постарите лица. Витамините А и Д го поддржуваат имунолошкиот систем, што е особено важно во зимските периоди.
Омега-3 е општ термин кој се однесува на група на различни масни киселини. Докажано е дека некои од нив имаат позитивно влијание врз нашето здравје. Затоа е важно да се изберат производи кои ги содржат оние Омега-3 масни киселини, за кои има докажан корисен ефект, имено ДХА и ЕПА. Присуството на ДХА и ЕПА Омега-3 масните киселини е особено корисно за функцијата на срцевите клеточните мембрани и крвните садови. Бидејќи Омега-3 масните киселини се присутни во речиси сите клетки на телото, тие се од суштинско значење за здравјето на сите луѓе, без оглед на возраста.

Möller's - За целото тело. За целиот живот

* Корисен ефект се постигнува со дневна потрошувачка од 250mg ДХА и ЕПА + 200mg ДХА.

 


5 совети за бистар ум !

Дали знаете дека физичките и менталните вежби имаат влијание врз меморијата и другите функции на мозокот?

  1. Дневна загатка

Лекарот и невролог Андреас Енгвиг истражувал вежби за меморијата и открил дека секојдневното вежбање за ментална меморија има мерлив физички ефект врз мозокот. Тој верува дека мозокот станува видливо поголем со вежбањето, исто како и мускулот. Но, исто како и со мускулите, мора да се одржува за да може ефектот да трае. Таа, исто така, мора да биде доволно предизвик да го направите вашиот мозочен скрип малку. Клучни зборови за вежбање на мозокот е да се пробие од рутини, да се разликуваат како работите малку и да размислувате на нови начини. Титилате ги сетилата со нови вкусови, мириси и звуци за да креирате нови асоцијации. Активностите како што се судоку и крстозборски решенија, читање, плетење и одбор игри, исто така, можат да бидат добри загатки. Но, според Енгвиг, обуката треба да се доживее како пријатна за да има позитивен ефект.

 

  1. Јадете здраво

За следење на таканаречената медитеранска диета, со повеќе овошје и свеж зеленчук, ореви и маслиново масло, според една студија може да има позитивни ефекти врз менталните способности - без оглед на возраста. Субјектите во оваа студија имале цела литар маслиново масло неделно, што можеби не се вклопува во норвешката исхрана. Добар додаток на здрава исхрана е дневна лажица масло од црн дроб треска. Рибиното масло содржи здрави омега-3 масни киселини кои го задржуваат здравјето на мозокот.

 

  1. Дознајте нов јазик

Во 2007 година канадскиот истражувач Елен Бјалисток ги презентираше резултатите што укажуваа дека учењето и користењето на неколку јазици имаат позитивен ефект врз функцијата на мозокот, споредено со тоа што се еднојазични. Учењето на нов јазик е одличен начин да го реализирате мозокот, па само започнете го курсот за кој секогаш мислевте!

 

  1. Физичка активност

Научните истражувања покажуваат дека вежбањето има позитивен ефект, преку заштита на мозокот и полесно учење. Уште една причина да започнете да го користите вашето тело повеќе! Најдобри вежби се оние кои користат кислород, како што се џогирање, возење велосипед и брзо одење. Не бара висок интензитет, важно е да вежбате редовно и најмалку половина час дневно.

 

  1. Започнете да танцувате

Учењето на чекорите за нов танц ги стимулира големите делови на мозокот додека сте во физичка активност, и  најважно – се социјализирате !

Извори: Helsenett.no Норвешки институт за јавно здравје, nasjonalforeningen.no, норвешка здравствена информатика, hf.uio.no.

Контакт


 ++38922774101

geoprom@geoprom.com.mk

 /MollersMacedonia